MobilePay spørgsmål og svar pr. 31.10.2020


Tietoa MobilePay Subscriptionsista

Jos asiakas poistaa MobilePayn tilauksen maksutavoista, onko hän samalla irtisanonut tilauksensa?

Ei. MobilePay ei ole osa sopimusta, jonka yrityksesi on solminut asiakkaan kanssa. Saat ilmoituksen saman tien, kun asiakas irtisanoo automaattisen maksun MobilePay-sovelluksessa. Sen jälkeen sinun on sovittava asiakkaan kanssa, miten tulevat maksut maksetaan – voit edelleen tarjota asiakkaalle maksua MobilePaylla, asiakkaan on vain liitettävä MobilePay maksutavaksi uudelleen.

Kuinka paljon MobilePay Subscriptions maksaa?

Tapahtumakohtainen hinta riippuu yksittäisen tapahtuman summasta ja yrityksesi MobilePay-tapahtumien määrästä.

Katso hinnat täältä.

Onko MobilePay Subscriptionsissa käyttörajaa?

Käyttäjien päivittäiset ja vuosittaiset käyttörajat ovat samat kuin muiden MobilePay-tuotteiden yhteydessä. 

Katso käyttörajat täältä.

Ei ole mitään rajoituksia siihen, miten paljon maksuja yrityksesi voi vastaanottaa. Aloituksen yhteydessä asetat yksilöllisen rajoituksen jokaiselle automaattiselle veloitukselle.

Voiko asiakas maksaa myös kertamaksun?

Kyllä. Voit antaa asiakkaan maksaa kertamaksun, ja voit saman ostotapahtuman yhteydessä antaa asiakkaan liittää MobilePayn tilauksensa maksutavaksi.

Esimerkki: Maksa 2 € ensimmäisiltä kahdelta kuukaudelta. Sen jälkeen hinta on 15 € kuukaudessa.

Voiko asiakkaani maksaa kertamaksun toistuvan maksun lisäksi?

Kyllä. Kun asiakas on valinnut MobilePayn tilauksen maksutavaksi, voit myös lisätä muita ostotoimintoja asiakkaalle. Kyse voi olla esim. datan ostosta puhelinliittymään tai ”maksa heti” jostakin, joka ei sisälly kuukausimaksuun. Asiakas hyväksyy maksun aina erikseen MobilePayssa.

Voiko yritys maksaa toistuvan maksun MobilePaylla?

Ei. Toistaiseksi ainoastaan kuluttajat voivat liittää tilauksensa MobilePayhin.