MobilePay spørgsmål og svar pr. 18.08.2019


MobilePay Online

Aloittaminen

Miten yritykseni saa MobilePay Onlinen käyttöön?

Solmit MobilePay Online -sopimuksen sellaisen maksupalveluntarjoajan kanssa, jonka kanssa olemme solmineet sopimuksen.

Maksupalveluntarjoajasi (PSP) hallinnoi MobilePay Onlinea ja sopimusta yrityksesi kanssa. Ota heihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää integraatiosta tai hallinnosta.

Olemme solmineet sopimuksen useiden maksupalveluntarjoajien kanssa, ja uusia tarjoajia tulee jatkuvasti lisää.

Katso maksupalveluntarjoajat tästä.

Kuinka aloitan MobilePay Onlinen käytön?

Sinun on solmittava MobilePay Onlinea koskeva sopimus sellaisen maksupalveluntarjoajasi kanssa, jolla on sopimus MobilePayn kanssa. Lue lisää MobilePay Onlinesta.

Maksupalveluntarjoajasi hallinnoi MobilePay Onlinea. Ota heihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää integraatiosta tai hallinnosta.

Teemme yhteistyötä useiden maksupalveluntarjoajien kanssa, jotta kaikki verkkokaupat saisivat tilaisuuden tarjota asiakkailleen MobilePay-maksamista.

Alla olevasta linkistä löydät listan maksupalveluntarjoajista, joiden kanssa teemme yhteistyötä. 

Katso maksupalveluntarjoajat tästä.

Onko minun tehtävä jotain, jotta asiakkaani voivat käyttää MobilePay Onlinea – sen lisäksi, että tarjoan maksua MobilePaylla?

Mitä paremmin verkkokaupassasi näkyy, että asiakkaasi voivat maksaa MobilePaylla, sitä parempi.

Asiakkaan tulee olla tunnistautunut MobilePayssa ennen ensimmäistä ostoa verkkokaupassa.

Käyttö

Milloin rahat siirtyvät yritykseni pankkitilille?

MobilePay-maksu vastaa korttimaksua, ja siksi rahat siirtyvät tilille samassa aikataulussa kuin korttimaksut.

Mistä näen, että asiakas on maksanut?

Se riippuu siitä, miten maksupalveluntarjoajasi on integroinut MobilePayn myymälänhallintajärjestelmäänsä. Tyypillisesti asiakkaan maksu näkyy siinä MobilePay-maksuna.

Miten käsittelen MobilePay-maksun palautuksen tai peruutuksen?

Kuluttajalainsäädännön mukaan rahat on palautettava samalla tavalla, kuin ne maksettiin. MobilePay-tapahtumissa käytetään maksukorttia, joten myös palautus käsitellään normaaliin tapaan maksukorttitapahtumana.

Miten näytän asiakkaille, että verkkokaupassani voi maksaa MobilePay Onlinella?

Voit ladata painikkeita, logoja ym. kehittäjäsivuiltamme.

Päivittyvätkö ne sivuillani automaattisesti, kun olen ladannut ne?
Olemme tekemässä dynaamisia painikkeita, jotka voimme päivittää etänä, mutta ne eivät ole vielä valmiita.

Miten saan MobilePay-materiaalia verkkokauppaani?

MobilePayn materiaalipankista löydät normaalisti verkkokaupassa käytettävää markkinointimateriaalia.

Tietoa MobilePay Onlinesta

Mihin minun on otettava yhteyttä, jos epäilen MobilePayhin liittyvää petosta?

Jos käytit MobilePay Online-ratkaisua verkko-ostoksessa, ensisijaisesti tulee olla yhteydessä maksun saajaan. Tämän jälkeen voit olla yhteydessä kortin myöntäneeseen pankkiin. 

Mikä on käyttöraja maksettaessa MobilePaylla verkkokaupassa?

MobilePay Onlinessa ei ole muita käyttörajoja, kuin sovellukseen liitetyn maksukortin mahdollinen käyttöraja.

Onko MobilePay Online yhtä turvallinen kuin muut maksutavat?

MobilePay Online on periaatteessa korttimaksu, jonka MobilePay-sovellus käynnistää. Kortin tiedot ovat turvassa MobilePayssa ja ne voidaan aktivoida vasta sisäänkirjautumisen jälkeen. Lisäksi MobilePay suorittaa validointeja käyttäjä-, kortti- ja tapahtumatasolla.

Onko yritykseni vaihdettava pankkia saadakseen MobilePay Onlinen käyttöön?

Ei, yrityksellä voi olla tili missä tahansa pankissa.

Tarvitsen apua MobilePay Onlinen kanssa – mihin otan yhteyttä?

Voit ottaa yhteyttä yrityksesi maksupalveluntarjoajaan, jos tarvitset apua MobilePayn kanssa.