MobilePay spørgsmål og svar pr. 03.08.2020


Käyttäjätietojen muutos

Kuinka saan uuden tunnusluvun?

Mikäli unohdat tunnuslukusi, saat uuden tunnusluvun helposti.

Tee näin:

Miten vaihdan MobilePayn salasanan?

Voit vaihtaa salasanasi, kun olet kirjautunut MobilePayhin.

Tee näin:

 

Miten vaihdan nimeni MobilePayssa?

Voit helposti vaihtaa nimesi MobilePayssa. Toimi näin:

Suosittelemme, että käytät oikeaa nimeäsi, jotta vastaanottajalle ei jää epäselväksi kuka sinä olet.

Nimeä voi vaihtaa rajallisen määrän kertoja.

Miten vaihdan sähköpostiosoitteeni MobilePayssa?

Voit helposti vaihtaa sähköpostiosoitteesi MobilePayssa. Toimi näin:

Miten voin vaihtaa kortin?

MobilePayhin rekisteröidyn kortin korttinumeron voit vaihtaa milloin tahansa.

Toimi näin:

Voit liittää enintään kuusi korttia MobilePay-sopimukseesi.

MobilePay käyttää automaattisesti sitä korttia, joka on asetettu ensisijaiseksi. Voit helposti valita toisen kortin, kun maksat tai siirrät rahaa. Napsauta vain kommenttikentän alla olevaa kenttää ennen kuin hyväksyt maksun. Valitse haluamasi kortti ja hyväksy maksu.

Huomioi, että Debit/Credit -yhdistelmäkorteissa molemmilla puolilla on oma korttinumeronsa ja CVC-numero. Edessä on Credit puolen korttinumero ja takaa löydät kortin Debit puolen korttinumeron. 

Miten voin vaihtaa tilinumeroni?

MobilePayhin rekisteröity tilinumero on helppo vaihtaa. Toimi näin:

Muista tarkistaa, että tilinumerosi muuttui.

 

Olen saanut uuden puhelimen. Mitä teen?

Jos olet saanut uuden puhelimen, mutta säilytät vanhan numerosi, lataa vain MobilePay uuteen puhelimeesi.

Voit aktivoida MobilePayn useissa puhelimissa. Kirjaudu vain sisään nykyisenä käyttäjänä samalla puhelinnumerolla. Poista MobilePay-sovellus vanhasta puhelimesta, jos et käytä sitä enää.

Olen saanut uuden puhelinnumeron. Mitä teen?

Kun olet saanut uuden puhelinnumeron, vaihda se sovellukseen ennen kuin vanha puhelinnumero lakkaa toimimasta. Aktivointikoodi lähetetään aina vanhaan puhelinnumeroon välttääksemme väärinkäyttöä. Jos haluat vaihtaa puhelinnumerosi, toimi näin:

Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?

Jos olet unohtanut salasanasi, toimi näin:

Jos et ole vielä rekisteröinyt korttiasi sovellukseen, saat uuden tunnusluvun soittamalla asiakaspalveluun 0200 31331.