MobilePay spørgsmål og svar pr. 30.10.2020


Käyttö

Mitä teen, jos saan uuden puhelimen?

Jos olet rekisteröitynyt WeShareen MobilePayn kautta, lataa WeShare-sovellus ja liity uudelleen. Jos rekisteröidyit manuaalisesti, tee se uudelleen.

Mitä teen, jos vaihdan puhelinnumeroa?

Jos olet rekisteröitynyt WeShareen MobilePayn kautta, avaa profiilisi ja paina Nouda tiedot MobilePaysta. Jos sinulla ei ole MobilePay-profiilia, vaan rekisteröidyit WeShareen manuaalisesti, voit muokata numeroasi WeShare-profiilissasi.

Näet profiilitietosi napsauttamalla nimeäsi etusivun vasemmassa yläkulmassa.

Miten lopputilitys tehdään WeSharessa?

WeShare tekee laskelmat ryhmän kirjanpitoa varten niin, että kunkin jäsenen on tehtävä ainoastaan yksi siirto. 

Kaikilla ryhmän jäsenillä on oltava WeShare ja MobilePay nopeaa ja helppoa tilitystä varten. Jos sinun on maksettava, paina Maksa osuutesi MobilePaylla, jolloin rahat siirretään automaattisesti ryhmän muille jäsenille.

Miten saan yleiskuvan ryhmän kuluista?

Avaa ryhmä, jonka kulut haluat nähdä. Napsauta vihreää Näytä kulut -painiketta chat-sivulla. Nyt näet kuinka paljon olet maksamassa tai saamassa rahaa. Kun napsautat Näytä yleiskuva kaikista kuluista, näet lisäksi kaikkien käyttäjien tilat, luettelon ryhmän maksuista sekä listan suoritetuista maksuista.

Voinko poistaa/lisätä ryhmään jäseniä perustamisen jälkeen?

Kyllä, voit poistaa/lisätä ryhmään jäseniä. 

Tee näin: 

Jos lisäät henkilön, hän osallistuu kaikkiin tuleviin kuluihin, mutta ei aikaisempiin.  Jos poistat henkilön, hänellä ei saa olla velkaa eikä hän saa olla saamassa rahaa.