Olen saanut uuden puhelinnumeron. Mitä teen?
Kun olet saanut uuden puhelinnumeron, vaihda se sovellukseen ennen kuin vanha puhelinnumero lakkaa toimimasta. Aktivointikoodi lähetetään aina vanhaan puhelinnumeroon välttääksemme väärinkäyttöä. Jos haluat vaihtaa puhelinnumerosi, toimi näin:
- Kirjaudu MobilePayhin vanhalla puhelinnumerollasi
- Napsauta valikkoa
- Valitse Asetukset (oikealla yläkulmassa)
- Valitse Matkapuhelinnumero
- Syötä uusi puhelinnumerosi
- Saat aktivointikoodin vanhaan puhelinnumeroosi
- Syötä saamasi aktivointikoodi MobilePayhin
Jos sinulla ei ole enää käytössäsi vanhaa puhelinnumeroasi, toimi näin:
- Poista sovellus puhelimesta ja lataa se uudelleen sovelluskaupasta
- Valitse Kirjaudu sovellukseen
- Syötä uusi puhelinnumerosi (ilman ensimmäistä nollaa)
- Syötä henkilötunnuksesi
- Kun sovellus ilmoittaa sinulle jo olemassaolevasta tilistä, valitse Uudelleenaktivointi
- Tee tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella
- Syötä uusi puhelinnumerosi uudelleen (ilman ensimmäistä nollaa)
- Syötä tekstiviestillä saamasi 6-numeroinen aktivointikoodi
- Luo uusi tunnusluku ja vahvista se
- Sovellus on taas käytettävissäsi!
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa Käyttäjätietojen muutos
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.