Miksi yhteystiedot eivät näy tai näkyvät väärin?
Jos yhteystiedot eivät näy, kun haluat siirtää rahaa MobilePaylla, syynä voi olla se, että sovelluksella ei ole käyttöoikeutta yhteystietoihin. Käyttöoikeuksia voi kuitenkin muuttaa. Tee näin:
iPhone
- Mene iPhonen Asetuksiin.
- Paina Tietosuoja.
- Paina Yhteystiedot.
- Aktivoi yhteystiedot MobilePayn yhteydessä.
Android
Yhteystietojen on oltava puhelimen muistissa, ei SIM-kortilla. Siirrä yhteystiedot puhelimen muistiin.
Vaihtoehtoisesti voit poistaa MobilePay-sovelluksen ja asentaa sen uudelleen. Huomaa, että MobilePayn Tapahtumat-lista häviää, kun rekisteröidyt uudelleen. Muista vastata Kyllä, jotta sovellus voi hakea tiedot puhelimesta. Jos vastasit Kyllä, etkä yhtäkkiä pääse enää yhteystietoihisi, poista MobilePay-sovellus ja asenna se uudelleen. Muista kirjautua ”nykyisenä käyttäjänä”.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa Käyttöönotto
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.