Saan virheilmoituksen. Mitä teen?
Jos saat virheilmoituksen syötettyäsi koodin MobilePay-sovellukseen, toimi seuraavasti riippuen siitä, mitä virheilmoituksessa lukee:
- Tapahtui virhe - Varmista, että puhelimesi on yhteydessä verkkoon.
- Tapahtui tekninen virhe - Tarkasta kohdasta Asetukset, että puhelimen päivä ja aika ovat ajantasalla.
Virhe voi ilmetä eri paikoissa: sähköpostin syöttämisen jälkeen, kun rekisteröidyt uutena käyttäjänä tai kun yrität kirjautua sisään nykyisenä käyttäjänä.
Virheeseen voi olla useita syitä. Kokeile käymällä läpi ja tarvittaessa korjaamalla nämä asetukset:
- Puhelimen päivän ja kellonajan on oltava ajan tasalla.
- Internet-yhteyden on oltava käytettävissä. Kokeile vaihtamalla mobiilidatasta wifiin tai päinvastoin.
- Kielen on oltava länsimainen kieli, esim. suomi tai englanti.
Huomioithan, että maksaminen veloitustililtä onnistuu rajoitetusti, mutta lisäämme vaihtoehtoja jatkuvasti.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa Käyttöönotto
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.