Maksoin verkkokaupassa MobilePaylla, mutta en saanut tuotetta tai tilausvahvistusta. Mitä teen?
MobilePayssa maksu näkyy käsiteltynä, koska olemme onnistuneesti välittäneet tapahtuman tiedot maksunvälittäjälle.
Kun kyseessä on verkkomaksu, emme näe mitä maksulle on tapahtunut sen jälkeen, kun se on hyväksytty MobilePayssa. Välitämme tapahtuman tiedot ensin maksunvälittäjälle, joka puolestaan välittää maksun verkkokaupalle.
Jos verkkokauppa ei ole vastaanottanut maksua, mutta maksu on veloitettu tai siitä on muodostunut katevaraus, suosittelemme olemaan yhteydessä maksunvälittäjään. Voit tarvittaessa tarkistaa maksujenvälittäjän verkkokauppiaalta.
Muut kysymykset kategoriassa Maksu verkossa
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.