Miksi verkkokaupan tekemä palautus ei näy MobilePay-tapahtumissani?
Verkkokaupan tekemät palautukset eivät näy MobilePayssa, sillä myyjä suorittaa palautuksen joko maksukortin tiedoilla tai muulla sopimallanne tavalla.
Jos maksua ei näy tililläsi, johon korttisi on liitetty, hyvityksen tilaa kannattaa kysyä myyjältä. Myyjän tulee varmistaa, että hyvitys on tehty heidän ja maksunvälittäjän puolelta onnistuneesti.
Voit tarvittaessa pyytää heiltä hyvitystiedot (minne kortille tai tilille maksettu, päivämäärä ja mikä on maksun arkistointitunnus) joista selviää, miten palautus on suoritettu.
Muut kysymykset kategoriassa Maksu verkossa
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.