Eksporter FAQ

Miksi lähettämäni tai odottamani rahat eivät ole tulleet perille?

Jos olette molemmat MobilePay-käyttäjiä, lähettäjä (sinä) ja rahojen vastaanottaja näette siirron saman tien MobilePay-sovelluksen kohdassa Tapahtumat.

Jos saajan tili on Danske Bankissa, rahat siirtyvät hänelle heti. Muussa tapauksessa arkisin ennen kello 16.30 tehdyt maksut ovat lähettäjän ja vastaanottajan pankista riippumatta perillä saman päivän aikana. Mikäli rahat eivät tule perille, tarkista onko ne lähetetty oikealle vastaanottajalle. Vastaanottajan tulee tarkistaa tilitietonsa MobilePaysta. 

Et voi perua tai poistaa suoritettua MobilePay-siirtoa. Jos rahat on vahingossa siirretty väärälle henkilölle, suosittelemme että otat häneen yhteyttä ja pyydät palauttamaan rahat. Voit mahdollisesti lähettää pyynnön MobilePaylla. Vastaat itse siitä, että valitset oikean vastaanottajan, ja että numero on oikea, joten tarkista vielä kaikki ennen kuin hyväksyt maksun.

Jos rahat on lähetetty numeroon, jota ei ole vielä liitetty MobilePayhin, maksu näkyy odottavana maksuna Tapahtumissa. Jos maksu on odottava, voit poistaa sen MobilePay-sovelluksen kohdassa Tapahtumat. Poista maksu napsauttamalla siirtoa ja painamalla Poista-painiketta oikeassa yläkulmassa.

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Perustoiminnot

Oliko tämä vastaus hyödyllinen?

Mitä voisimme tehdä jatkossa paremmin?