Miksi saan virheilmoituksen?

Erilaisia virheilmoituksia voi tulla monissa erilaisissa tilanteissa.

Yleensä pääset etenemään, kun noudatat virheilmoituksen ohjeistusta. Virheilmoitus voi myös ohjeistaa sinua kokeilemaan hetken päästä uudestaan suorittamaasi toimintoa. 

Jos virheilmoitus pyytää soittamaan tukeen, soitathan meille numeroon 0200 31 331 (pvm/mpm) ja ratkaisemme ongelmatilanteen yhdessä. 

Tarkastathan samalla, että seuraavat asetukset ovat oikein puhelimessasi:

  • Puhelimen päivä ja kellonaika ovat ajan tasalla
  • Internet-yhteys on käytettävissäsi, kokeile myös vaihtaa mobiilidatasta Wi-Fiin tai päinvastoin 
  • Kieli on länsimainen kieli, esim. suomi tai englanti

Huomioithan, että maksaminen veloitustililtä onnistuu rajoitetusti, mutta lisäämme vaihtoehtoja jatkuvasti.

 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Perustoiminnot

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.