Miksi toistuvaa maksua ei ole suoritettu?

Jos MobilePayn kautta maksettavaa toistuvaa maksua ei ole mielestäsi maksettu, siihen voi olla useita syitä (esim. kortti voi olla vanhentunut tai kortilla ei ole katetta).

Saat yleiskuvan tilausmaksuistasi MobilePay-sovelluksesta:

  • Napsauta profiilikuvaketta vasemmassa yläkulmassa.
  • Napsauta Toistuvat maksut.

Huomaa: Jos maksua ei ole suoritettu, ota yhteyttä kyseiseen yritykseen ja sovi tilaukselle toinen maksutapa.

 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Toistuvat maksut

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.