Miksi minun on avattava sovellus uudelleen, kun olen maksanut tai siirtänyt rahaa?

EU:n uuden PSD2-maksupalveludirektiivin turvallisuusvaatimuksissa edellytetään, että elektroninen maksu on hyväksyttävä vähintään kahta tunnistamiselementtiä käyttäen. Jos olet kirjautuneena MobilePay-sovellukseen, olet maksanut tai siirtänyt rahaa ja haluat maksaa tai siirtää rahaa uudelleen, maksaminen edellyttää salasanan syöttämistä uudelleen tai maksun hyväksymistä sormenjälki- tai kasvotunnistusta hyödyntäen.
 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa MobilePay ja PSD2

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.