Kortti ei ole 3D Securen piirissä, mitä tämä tarkoittaa?
Virheilmoitus viittaa siihen, ettei internet-käyttöä ole sallittu kortilla tai asetus tulisi resetoida (=asetuksen kytkeminen pois päältä ja takaisin päälle).
Jos kortin lisäämisessä tai maksun suorittamisessa on haasteita, niin käythän varmistamassa kortin internet-asetuksen olevan päällä tai euromääräisen rajan olevan riittävä.
Asetuksen resetointi onnistuu seuraavasti:
- Kirjaudu omaan verkkopankkiin
- Valitse se kortti, jota yrität lisätä MobilePay-sovellukseen
- Etsi kortin asetuksista verkkomaksamiseen liittyvä asetus
- Jos asetus on päällä, vaihda tila estetyksi ja tallenna
- Aseta tila takaisin päällä olevaksi ja tallenna
- Kokeile nyt kortin lisäystä uudelleen
Jos tämä ei ratkaise tilannetta, voit olla yhteydessä asiakaspalvelumme.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa Tietoa MobilePaysta
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.