Lataa UKK

Miksi lähettämäni asiakirja on hylätty?

Tavallisimmat syyt asiakirjan hylkäämiseen ovat:

  • Toimitettu asiakirja on virheellinen tai vanhentunut - katso ohjeet täältä
  • Sinulla on esimerkiksi osoite ulkomailla ja osoitteesi ei ilmene asiakirjasta
  • Kuvan laatu ei ole riittävän hyvä; tekstiä tai kuvaa ei voi lukea
  • Osoitteenasi on poste restante - lue lisää täältä

Meillä on velvollisuus tuntea ja todentaa henkilöllisyytesi ja osoitteesi. Jos sinulla on suojattu osoite tai asut ulkomailla, emme saa haettua tietojasi automaattisesti Väestörekisterikeskuksesta - siksi pyydämme apuasi.

Jos lähettämäsi asiakirjasi on hylätty, lähetäthän meille uuden. Tarkista vielä täältä, mitä tietoja tarvitsemme.

Otathan yhteyttä asiakastukeemme soittamalla +358 200 31331, jos sinulla on kysyttävää.

 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Turvallisuus

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.