Lataa UKK

Miksi minun on lähetettävä asiakirjat osoitteen todentamista varten, kun osoitteeni on turvakiellossa?

MobilePayta käytettäessä meidän on tiedettävä yhteysosoitteesi - jopa silloin, kun sinulla on turvakielto. Siksi tarvitsemme sinulta lisätietoja.

Emme voi hakea automaattisesti osoitettasi Väestörekisterikeskuksen kautta turvakiellon takia ja siksi sinun on lähetettävä turvakiellon todentava asiakirja meille itse. Sinua pyydetään myös syöttämään sovellukseen asiointiosoitteesi.

Sinua pyydetään automaattisesti toimittamaan tarvittavat asiakirjat, kun rekisteröidyt ensimmäistä kertaa MobilePay-sovelluksessa.

Jos käytät jo MobilePay-sovellusta ja saat myöhemmin turvakiellon, sinulta kysytään tarvittavat asiakirjat automaattisesti sovelluksen kautta.
 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Turvallisuus

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.