Milloin voin syöttää henkilökohtaiset tiedot?
Kun olet kirjautunut MobilePay-sovellukseen, olet turvallisessa ympäristössä. Pyydämme sinua syöttämään korttitiedot ja henkilötunnuksesi ja lähettämään henkilöllisyystodistuksesi ainoastaan silloin, kun olet kirjautunut sovellukseen.
Kirjaudut MobilePay-sovellukseen joko nelinumeroisella salasanalla, Face ID:llä tai Touch ID:llä. Emme pyydä sinua lähettämään tietoja tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Voit saada tekstiviestin, että sinun on päivitettävä tietoja. Huolehdi siitä, että olet kirjautunut MobilePay-sovellukseen, ennen kuin teet muutoksia. Jos saat tekstiviestin tai sähköpostin, jossa MobilePay pyytää sinua lähettämään henkilökohtaisia tietoja, viesti on huijausta ja voit poistaa sen.
Jos olet epävarma, voit aina ottaa meihin yhteyttä.
Muut kysymykset kategoriassa Turvallisuus
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.