Olen jo tunnistautunut kerran. Miksi minun on tehtävä se uudelleen?

Miksi minun pitää tunnistautua? 
Haluamme tehdä MobilePayn käyttämisestä mahdollisimman turvallista jokaiselle käyttäjällemme. Olemme myös lakisääteisesti velvollisia varmistamaan henkilöllisyytesi ja osoitetietosi. Jos et ole asiakkaana jossakin yhteistyöpankeistamme, sinun tulee 1.6.2019 alkaen tunnistautua MobilePayhin pankkitunnuksillasi. Voit tarkistaa ajantasaiset tiedot yhteistyöpankeistamme täältä.
Voimme pyytää sinua tunnistautumaan rekisteröitymisen yhteydessä, uutta korttia lisätessäsi tai vanhan kortin maksutietoja muuttaessasi.
Huomaathan, että pankkitunnuksilla tunnistautumisen myötä myös MobilePayn maksurajasi nousevat. Nostettua käyttörajaa ei voi laskea jälkikäteen.
 Maksurajojen nostamiseksi edellytämme aina pankkitunnuksilla tunnistautumista riippumatta siitä, minkä pankin asiakkaana olet.
Lue lisää maksurajoista.
 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Turvallisuus

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.