Olen perustanut MobilePayn yritykselleni, mutta en voi vastaanottaa maksuja – miksi?
Kun olet ottanut käyttöön MobilePayn yrityksellesi, käymme läpi syöttämäsi tiedot. Ennen kuin voimme siirtää rahaa pankkitilillesi, sinun tulee vahvistaa tilinumerosi, jotta voimme vahvistaa että kyseessä on yrityksesi tili.
Lähetämme ohjeet tilin vahvistamiseen sähköpostilla. Saat myös vahvistuksen heti, kun kaikki on kunnossa. Voit milloin tahansa seurata käyttöönoton etenemistä MobilePay-portaalissa.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa Aloittaminen
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.