Miten maksut tilitetään?

Sinä tai integraattorisi valitsette itse mitä viitettä tai tunnistetta käytetään MobilePay-maksuissa ja laskuissa.

Voit tehdä täsmäytyksen kolmella tavalla:

  1. Haet itse laskujen ja maksujen tilan API:n kautta. Kun laskun tila on "maksettu", rahat ovat tilillä.
  2. Yksittäisillä tilitapahtumilla on antamasi viite tai tunniste, joka palautetaan API:n kautta.
  3. Kirjaudu MobilePay-portaaliin ja vie tapahtumat csv-tiedostoon.
 

Muut kysymykset kategoriassa Käyttö

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.