Entä jos MobilePay Subscriptions -asiakkaan laskujen summat vaihtelevat tai laskutusväli muuttuu?
Subscriptions-sopimuksen hyväksymisessa käytetään asiakkaan vahvaa tunnistamista, kun sopimus palveluntarjoajan ja käyttäjän välillä tehdään. Käyttäjältä veloitettavat summat tai laskutusväli voivat vaihdella, jos tästä on sovittu palveluntarjoajan ja asiakkaan välisessä sopimuksessa selkeästi. Tietyt sopimukset perustuvat vaihtelevaan kulutukseen, joten summa voi olla eri joka laskutuskerralla.
Jos palveluntarjoajan ja asiakkaan välinen sopimus muuttuu merkittävästi, on laadittava uusi sopimus ja se on hyväksyttävä asiakkaan vahvaa tunnistamista noudattaen. On yrityksen vastuulla varmistaa, että sen ja asiakkaan tekemä sopimus täyttää PSD2-vaatimukset. MobilePay varmistaa, että MobilePay Subscriptions -ratkaisu täyttää tiukennetut turvavaatimukset.
Jos palveluntarjoajan ja asiakkaan välinen sopimus muuttuu merkittävästi, on laadittava uusi sopimus ja se on hyväksyttävä asiakkaan vahvaa tunnistamista noudattaen. On yrityksen vastuulla varmistaa, että sen ja asiakkaan tekemä sopimus täyttää PSD2-vaatimukset. MobilePay varmistaa, että MobilePay Subscriptions -ratkaisu täyttää tiukennetut turvavaatimukset.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa MobilePay ja PSD2 yrityksille
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.