Mitä tapahtuu, kun olen ottanut käyttöön MobilePay MyShopin yritykselleni?
Kun olet ottanut MobilePay MyShopin käyttöön yrityksellesi, tarkastamme tiedot ja lähetämme sinulle sähköpostia heti, kun voit aloittaa MobilePay MyShopin käytön. Jos tarvitsemme lisätietoja, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Voit milloin tahansa katsella tilauksesi etenemistä kirjautumalla MobilePay-portaaliin.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa Aloittaminen
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.