
Uudistuva hinnoittelu
Uudistuva hinnoittelu
Muuttuuko MobilePay MyShop -maksuratkaisun hinnoittelu?
Miksi MyShop-maksuratkaisun hinnoittelu muuttuu?
Milloin uudet hinnat tulevat voimaan?
Olemme yhdistys (tai järjestö), saammeko eri hinnan?
Nykyään maksamamme hinta per tapahtuma pienenee sitä mukaa mitä enemmän vastaanotamme maksuja MobilePaylla. Onko uudessa hinnoittelumallissa samanlainen logiikka?
Voimmeko neuvotella eri hinnan?
Miksi minun kannattaa säilyttää MyShop maksuvaihtoehtona uudesta hinnoittelusta huolimatta?
Meille hintamuutos tarkoittaa hinnan nousua. Mitä uutta saamme tällä korotetulla hinnalla?
Onko myös uudessa hinnoittelumallissa minimi- ja maksimihinta maksutapahtumaa kohden?
Jos emme hyväksy uutta hinnoittelua, voimmeko siirtyä MobilePay MyShopin sijasta käyttämään MobilePay Lipasta?
Olemme valinneet kuukausilaskutuksen, voimmeko jatkossakin saada laskun kuukausittain?
Meillä on toimintaa sekä Tanskassa että Suomessa, eri maissa on eri hinta, miksi?
Kuinka paljon maksamme, jos meillä on käytössä molemmat, Point of Sale ja MyShop-maksuratkaisu?
Meillä on tällä hetkellä Point of Sale –maksuratkaisu ja MyShop-maksuratkaisua olemme myös ottamassa käyttöön. Onko tuotteille yhteishinta?
Jos meillä on sekä Point of Sale- että MyShop-maksuratkaisu käytössä ja poistamme MyShopin, mikä on uusi hintamme?
Miksi olette erottaneet Point of Sale – ja MyShop-maksuratkaisun hinnoittelun?