Miksi minun kannattaa säilyttää MyShop maksuvaihtoehtona uudesta hinnoittelusta huolimatta?

Uusi hinnoittelu on edelleen hyvin kilpailukykyinen. Sinun kannattaa ilman muuta pitää tuttu, helppo maksutapa, jonka avulla 2,5 miljoonaa suomalaista voi maksaa tuotteistasi ja palveluistasi kätevästi puhelimella. Et jatkossakaan tarvitse maksupäätettä, muita ohjelmistoja tai kiinteää nettiyhteyttä. Monet muut maksuratkaisut veloittavat maksupäätteistä kuukausimaksua erikseen – me poistamme kuukausimaksun 1.10.2023 alkaen.  
 
Suunnittelemme lisäksi tuovamme uusia toiminnallisuuksia MyShopille vuoden 2024 aikana. Näistä yksi loistava esimerkki on ostoskori. Tällä uudella toiminnallisuudella voit näyttää myytävänä olevat tuotteet suoraan MobilePayssa. Tällainen voisi olla vaikkapa menu, josta asiakkaasi voivat helposti valita haluamansa ruoan ja swaipata suoraan maksamaan. Ostokokemus on entistä parempi asiakkaillesi ja kauppiaana saat paremman näkymän siihen, mitä olet myynyt.

Odotamme innolla, että pääsemme esittelemään tämän ja muut uudet toiminnallisuudet sinulle mahdollisimman pian.

 

Muut kysymykset kategoriassa Uudistuva hinnoittelu

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.