Olen perustanut MobilePayn yritykselleni, mutta en voi vastaanottaa maksuja – miksi?

Kun olet ottanut käyttöön MobilePayn yrityksellesi, käymme läpi syöttämäsi tiedot. Ennen kuin voimme siirtää rahaa pankkitilillesi, meidän on mm. tarkastettava, että kyseessä on yrityksesi tili. Näin varmistamme, että asiakkaittesi MobilePayn kautta maksamat rahat päätyvät yrityksesi tilille.

Saat vahvistuksen sähköpostitse heti, kun kaikki on kunnossa. Voit milloin tahansa seurata käyttöönoton etenemistä MobilePay-Portaalissa.

 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Aloittaminen

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.