
Järjestelmäalustan päivitys
Järjestelmäalustan päivitys
Keneltä voin kassajärjestelmä- tai maksupäätetoimittajana kysyä lisätietoa integraatiosta MobilePay Point of Sale versioon 10?
Kuinka pääsen alkuun MobilePay QR-koodien kanssa?
Kuinka voin kassajärjestelmätoimittajana / integraattorina auttaa asiakkaitani luomaan ja ottamaan käyttöön QR-koodeja?
Miksi minun kassajärjestelmätoimittajana pitää toimittaa QR-koodi-tarroja asiakkailleni?
Miten toimin kassajärjestelmätoimittajana, jos asiakkaani pyytää minua auttamaan MobilePay QR-koodien tekemisessä?
Onko sinulla käytössäsi MobilePay Point of Sale –ratkaisu?
Miksi teette päivityksiä MobilePay Point of Sale -palveluihinne?
Mitä Point of Salen päivitys versioon 10.0 merkitsee minulle?
Mitä päivitys merkitsee asiakkailleni?
Milloin kassajärjestelmätoimittaja päivittää järjestelmäni?
Mistä tiedän, että kassajärjestelmäni tai myyntiautomaattini on päivitetty?
Mitä tapahtuu, jos kassajärjestelmääni tai myyntiautomaattiani ei päivitetä ajoissa?
Mikä on MobilePay-portaali?
Miten voin käyttää MobilePay-portaalia?
Voinko luoda ja hallinnoida käyttäjäprofiileja MobilePay-portaalissa?
Voinko nähdä vanhat tapahtumat MobilePay-portaalissa ennen päivitystä?
Milloin MobilePay-moduulini sulkeutuu Danske Bank Districtissä (aiemmin Business Online)?
Tuleeko MobilePay Point of Sale –tilityksiin muutoksia päivityksen yhteydessä?
Voinko edelleen vastaanottaa täsmäytystiedostoja?
Milloin MobilePay-myyntini siirretään tililleni?
Voiko kassajärjestelmätoimittajani käyttää ratkaisuni teknisiä tunnuksia uudelleen?
Kassajärjestelmätoimittajani ei ole tehnyt päivitystä. Mitä minun tulee tehdä?
Muuttuuko maksukokemus asiakkaillani?
Toimivatko MobilePay-tunnistimet (WhiteBoxit) edelleen?
Mistä voin kysyä apua, jos minulla kassajärjestelmätoimittajana on kysymyksiä PoS v10.0:n integroinnista?