Tuleeko MobilePay Point of Sale –tilityksiin muutoksia päivityksen yhteydessä?

Päivityksen jälkeen MobilePay tilittää päivittäisen myynnin toimipisteittäin, MobilePay- portaalissa rekisteröidylle kauppiaan tilille. Tilitykset tapahtuvat seuraavana pankkipäivänä toimipisteittäin. Toimipistekohtainen tilitys sisältää suomalaisen tilitysviitteen, jonka avulla tunnistat mitä toimipistettä tilitys koskee. 

MobilePay- palvelumaksujen veloittamisen osalta voit valita bruttotilityksen, jossa tilitämme myynnit täysimääräisenä ja laskutamme palvelumaksut kuukausittain pdf- tai e-laskulla. Tammikuusta 2021 alkaen, voit myös valita vaihtoehtoisesti nettotilityksen, jossa MobilePay vähentää palvelumaksut ennen myynnin tilitystä kauppiaalle. Mikäli haluat valita nettotilityksen, voit tehdä sen MobilePay-portaalissa valikkokohdassa "Asetukset"/"Tilitykset"/"Valitse tilitystapa", tammikuun 2021 puolen välin jälkeen. 

Jos haluat bruttotilityksen, veloitamme siitä palveluhinnastomme mukaisesti 4 € / Y-tunnus /kk transaktiohinnan lisäksi. 

 

Muut kysymykset kategoriassa Järjestelmäalustan päivitys

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.