Voinko edelleen vastaanottaa täsmäytystiedostoja?

Kun kassajärjestelmäsi, tai automaattisi on päivitetty, voit ladata tiedostoja MobilePay-portaalista täsmäytystä varten. 
Valitettavasti emme voi toimittaa samoja täysmäytystiedostoja, joita olet saanut, jos olet aiemmin käyttänyt Danske Bank Districtiä (esim. MT940, Camt.54, Finsta, jne.).

Lisäksi, voit integroitua erilliseen raportointi API-rajapintaamme täsmäytystä varten, jos haluat automatisoidumman ratkaisun. Katso lisää kehittäjäsivustoltamme.


 

Muut kysymykset kategoriassa Järjestelmäalustan päivitys

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.