Point of Sale uudella järjestelmäalustalla

Point of Sale uudella järjestelmäalustalla
Varmista, että kassajärjestelmäsi on päivitetty viimeistään 30.6.2021
Jotta voit jatkossakin ottaa vastaan MobilePay-maksuja, kassajärjestelmätoimittajasi on integroiduttava MobilePay Point of Sale -versioon 10 ja päivitettävä kassajärjestelmäsi.
Järjestelmäpäivitys tulee tehdä 30.6.2021 mennessä, joten sinun kannattaa sopia asiasta toimittajasi kanssa mahdollisimman pian.
Jos käytössäsi on itsepalvelu- tai myyntiautomaatti, tulee maksupalveluita tarjoavan toimittajasi integroitua MobilePay Point of Sale –versioon 10 ja päivittää järjestelmäsi.
Mitä päivitys merkitsee minulle?
Päivityksen myötä käytössäsi olevat Point of Sale –ratkaisut toimivat uudella järjestelmäalustalla. Tämän lisäksi kaikkia Point of Sale -sopimuksiasi hallinnoidaan jatkossa MobilePay-portaalissa. Jos et ole vielä asiakkaamme, voit rekisteröityä tästä.
Jos sinulla on jo MobilePay Point of Sale –ratkaisu käytössäsi, mutta et ole vielä rekisteröitynyt MobilePay-portaaliin, ole yhteydessä yritysten asiakastukeen, autamme sinua luomaan käyttäjätilin.
Yritysten asiakastuki: business.support@mobilepay.fi, puh. 020072772 (pvm/mpm)

Mitä päivitys merkitsee asiakkailleni?
Asiakkaasi voivat päivityksen jälkeen maksaa ostoksensa normaaliin tapaan MobilePaylla.
Mikäli käytät MobilePay-tunnistimia (eli White Boxeja) MobilePay- maksujen vastaanottoon, voit käyttää niitä edelleen. MobilePay-tunnistimia ei kuitenkaan ole enää jatkossa saatavilla. Niiden sijaan tarjoamme korvaavana vaihtoehtona Point of Salen QR-koodilla.
