Sopimuksen peruuttaminen, asiakasvalitukset ja väärinkäytökset

Billede, der viser to piger, der bruger betalingsløsningen MobilePay Online.

Haluatko peruuttaa sopimuksen?

Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus peruuttaa MobilePay-sopimus ilmoittamalla siitä MobilePaylle 14 päivän kuluessa MobilePay-sovelluksen käyttöehtojen hyväksymisestä.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, ilmoita siitä MobilePayn käyttäjien asiakastukeen puhelimitse numeroon 020031331 (pvm/mpm). Ilmoituksessa on mainittava nimesi ja peruutettava sopimus.
Mikäli haluat peruuttaa yritysten MobilePay-maksuratkaisuja koskevan sopimuksen, ota yhteyttä MobilePayn yritysten asiakastukeen puhelimitse numeroon 020072772 (pvm/mpm) tai sähköpostitse osoitteeseen business.support@mobilepay.fi

Haluatko tehdä asiakasvalituksen?

Sinulla on oikeus tehdä MobilePaylle asiakasvalitus, jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun. Jos haluat tehdä virallisen asiakasvalituksen MobilePaylle, lähetä se sähköpostitse osoitteeseen reklamaatiot@mobilepay.fi. Käsittelemme vastaanottamamme asiakasvalitukset mahdollisimman pian ja vastaamme lähettäjälle käsittelyn jälkeen.
Pay with MobilePay

Haluatko tehdä ilmoituksen oikeudettomasta käytöstä tai virheellisestä maksutapahtumasta?

Jos epäilet, että MobilePay-sovelluksellasi, tai siihen liittämälläsi kortilla tai tilillä, on tehty oikeudeton tai virheellinen maksutapahtuma, ilmoita siitä MobilePayn käyttäjien tai yritysten asiakastukeen ilman aiheetonta viivytystä maksutapahtuman havaitsemisesta.

Käyttäjien asiakastuki

0200 31331 (pvm/mpm)

Yritysten asiakastuki

0200 72772 (pvm/mpm)