Sopimuksen peruuttaminen, asiakasvalitukset ja väärinkäytökset

Billede, der viser to piger, der bruger betalingsløsningen MobilePay Online.

Haluatko peruuttaa sopimuksen?

Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus peruuttaa MobilePay-sopimus ilmoittamalla siitä MobilePaylle 14 päivän kuluessa MobilePay-sovelluksen käyttöehtojen hyväksymisestä.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, ilmoita siitä MobilePayn käyttäjien asiakastukeen puhelimitse numeroon 020031331 (pvm/mpm). Ilmoituksessa on mainittava nimesi ja peruutettava sopimus.
Mikäli haluat peruuttaa yritysten MobilePay-maksuratkaisuja koskevan sopimuksen, ota yhteyttä MobilePayn yritysten asiakastukeen puhelimitse numeroon 020072772 (pvm/mpm) tai sähköpostitse osoitteeseen business.support@mobilepay.fi
Pay with MobilePay at cafes and restaurants

Haluatko tehdä asiakasvalituksen?

Sinulla on oikeus tehdä MobilePaylle asiakasvalitus, jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun. Jos haluat tehdä virallisen asiakasvalituksen MobilePaylle, lähetä se sähköpostitse osoitteeseen reklamaatiot@mobilepay.fi. Käsittelemme vastaanottamamme asiakasvalitukset mahdollisimman pian ja vastaamme lähettäjälle käsittelyn jälkeen.
Pay with MobilePay

Haluatko tehdä ilmoituksen oikeudettomasta käytöstä tai virheellisestä maksutapahtumasta?

Jos epäilet, että MobilePay-sovelluksellasi, tai siihen liittämälläsi kortilla tai tilillä, on tehty oikeudeton tai virheellinen maksutapahtuma, ilmoita siitä MobilePayn käyttäjien tai yritysten asiakastukeen ilman aiheetonta viivytystä maksutapahtuman havaitsemisesta.

Käyttäjien asiakastuki

0200 31331 (pvm/mpm)

Yritysten asiakastuki

0200 72772 (pvm/mpm)