Sopimuksen peruuttaminen, asiakasvalitukset ja väärinkäytökset

Haluatko peruuttaa sopimuksen?

Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus peruuttaa MobilePay-sopimus ilmoittamalla siitä MobilePaylle 14 päivän kuluessa MobilePay-sovelluksen käyttöehtojen hyväksymisestä.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, tai sinulla on kysyttävää, olethan yhteydessä support@mobilepay.fi tai soittamalla asiakastukeemme. Ilmoituksessa on mainittava nimesi ja peruutettava sopimus. Voit myös peruuttaa sopimuksesi käyttämällä tätä lomaketta (PDF).
Mikäli haluat peruuttaa yritysten MobilePay-maksuratkaisuja koskevan sopimuksen, ota yhteyttä MobilePayn yritysten asiakastukeen puhelimitse tai sähköpostitse osoitteeseen business.support@mobilepay.fi
Ystävät keskenään kahvilassa. Mies siirtää rahaa MobilePaylla ystävälleen.

Haluatko tehdä asiakasvalituksen?

Sinulla on oikeus tehdä MobilePaylle asiakasvalitus, jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun. Jos haluat tehdä virallisen asiakasvalituksen MobilePaylle, lähetä se sähköpostitse osoitteeseen reklamaatiot@mobilepay.fi. Käsittelemme vastaanottamamme asiakasvalitukset mahdollisimman pian ja vastaamme lähettäjälle käsittelyn jälkeen.
Nainen ja mies juttelemassa juhlissa.

Haluatko tehdä ilmoituksen oikeudettomasta käytöstä tai virheellisestä maksutapahtumasta?

Jos epäilet, että MobilePay-sovelluksellasi, tai siihen liittämälläsi kortilla tai tilillä, on tehty oikeudeton tai virheellinen maksutapahtuma, ilmoita siitä MobilePayn käyttäjien tai yritysten asiakastukeen ilman aiheetonta viivytystä maksutapahtuman havaitsemisesta.

Asiakastuki

030 644 7020 (pvm/mpm)