Haluatko peruuttaa sopimuksen?
Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus peruuttaa MobilePay-sopimus ilmoittamalla siitä MobilePaylle 14 päivän kuluessa MobilePay-sovelluksen käyttöehtojen hyväksymisestä.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, tai sinulla on kysyttävää, olethan yhteydessä support@mobilepay.fi tai soittamalla asiakastukeemme. Ilmoituksessa on mainittava nimesi ja peruutettava sopimus. Voit myös peruuttaa sopimuksesi käyttämällä tätä lomaketta (PDF).
Jos haluat irtisanoa Vipps MobilePay-yritysratkaisuja koskevan sopimuksen, ota yhteyttä MobilePayn yritysten asiakastukeen puhelimitse tai sähköpostitse osoitteeseen business.support@mobilepay.fi
Haluatko tehdä asiakasvalituksen?
Sinulla on oikeus tehdä MobilePaylle asiakasvalitus, jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun. Jos haluat tehdä virallisen asiakasvalituksen MobilePaylle, lähetä se sähköpostitse osoitteeseen reklamaatiot@vippsmobilepay.com. Käsittelemme vastaanottamamme asiakasvalitukset mahdollisimman pian ja vastaamme lähettäjälle käsittelyn jälkeen.
Haluatko tehdä ilmoituksen oikeudettomasta käytöstä tai virheellisestä maksutapahtumasta?
Jos epäilet, että MobilePay-sovelluksellasi, tai siihen liittämälläsi kortilla tai tilillä, on tehty oikeudeton tai virheellinen maksutapahtuma, ilmoita siitä MobilePayn käyttäjien tai yritysten asiakastukeen ilman aiheetonta viivytystä maksutapahtuman havaitsemisesta.
Asiakastuki
030 644 7020 (pvm/mpm)