Haluatko peruuttaa sopimuksen?
Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus peruuttaa MobilePay-sopimus ilmoittamalla siitä MobilePaylle 14 päivän kuluessa MobilePay-sovelluksen käyttöehtojen hyväksymisestä.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, tai sinulla on kysyttävää, olethan yhteydessä support@mobilepay.fi tai soittamalla asiakastukeemme. Ilmoituksessa on mainittava nimesi ja peruutettava sopimus. Voit myös peruuttaa sopimuksesi käyttämällä tätä lomaketta (PDF).
Jos haluat irtisanoa Vipps MobilePay-yritysratkaisuja koskevan sopimuksen, ota yhteyttä MobilePayn yritysten asiakastukeen puhelimitse tai sähköpostitse osoitteeseen business.support@mobilepay.fi
![Ystävät keskenään kahvilassa. Mies siirtää rahaa MobilePaylla ystävälleen.](/mobilepaymedia/mobilepay-global/images/square/brand-images-2019/friend-in-a-park-1164x884.png?mw=600&hash=7DDD454A4737E475B10A12F4091DED94)
Haluatko tehdä asiakasvalituksen?
Sinulla on oikeus tehdä MobilePaylle asiakasvalitus, jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun. Jos haluat tehdä virallisen asiakasvalituksen MobilePaylle, lähetä se sähköpostitse osoitteeseen reklamaatiot@vippsmobilepay.com. Käsittelemme vastaanottamamme asiakasvalitukset mahdollisimman pian ja vastaamme lähettäjälle käsittelyn jälkeen.
![Nainen ja mies juttelemassa juhlissa.](/mobilepaymedia/mobilepay-global/images/square/brand-images-2019/friends-dinner-square-1164x884.jpg?mw=600&hash=95F09CEB44FB6BA5BF73E86F04142872)
Haluatko tehdä ilmoituksen oikeudettomasta käytöstä tai virheellisestä maksutapahtumasta?
Jos epäilet, että MobilePay-sovelluksellasi, tai siihen liittämälläsi kortilla tai tilillä, on tehty oikeudeton tai virheellinen maksutapahtuma, ilmoita siitä MobilePayn käyttäjien tai yritysten asiakastukeen ilman aiheetonta viivytystä maksutapahtuman havaitsemisesta.
Asiakastuki
030 644 7020 (pvm/mpm)