Ehdot käyttäjille
MobilePay uudistui vuoden alussa
Olemme täällä MobilePayn verstaalla tehneet kovasti töitä viimeistelläksemme upouuden MobilePay-sovelluksen. Päivitimme käyttöehtojamme ja uudet ehdot astuivat voimaan 23.01.2024.
Uudistuneessa MobilePay-sovelluksessa olemme keskittyneet parempaan käyttäjäkokemukseen sekä parantamaan sovelluksemme käyttäjien turvaa entisestään seuraavilla muutoksilla:
1. Käyttäjänimen sijasta koko nimesi tulee näkymään sovelluksessamme siirtäessäsi tai vastaanottaessasi rahaa
2. Voit estää muita käyttäjiä lähettämästä sinulle rahaa, pyyntöjä tai viestejä
3. Voit käyttää MobilePay-tiliäsi ainoastaan yhdellä laitteelta kerrallaan
4. Jos vaihdat puhelinnumeroasi, sinun tulee poistaa vanha käyttäjätilisi ja luoda uusi käyttäjätili rekisteröidäksesi uuden numeron
5. “Kanta-asiakkuudet”-ominaisuus poistuu käytöstä
6. Lahjat-osio sekä lahjojen antaminen lahjakoodien muodossa poistuvat sovelluksesta pian, joten lahjakorttien ostaminen MobilePayssa ei ole jatkossa mahdollista. Aiemmin saamasi lahjakortit siirtyvät automaattisesti vanhasta sovelluksesta uuteen ja pystyt jatkossakin lähettämään rahalahjoja paketteina.
7. Jos olet yhteydessä meihin puhelimitse liittyen tilisi sulkemiseen normaalien aukioloaikojen ulkopuolella (Ma-Pe 9:00-16:00) huomaathan, että palvelukielenä toimii tällöin englanti. Aukioloaikojen puitteissa saat edelleen palvelua suomeksi kuten aina ennenkin.
Jos et jostain syystä halua hyväksyä uusia käyttöehtojamme, voit irtisanoa sopimuksesi MobilePayn kanssa. Sopimuksen irtisanominen onnistuu joko suoraan sovelluksessa klikkaamalla sovelluksen asetuksista löytyvää “Lopeta MobilePayn käyttö”-kohtaa tai olemassa meihin yhteydessä asiakastukeemme.
Ehdot yritysasiakkaille
MobilePay-ratkaisujen sopimusehdot yrityksille
Jatkossa löydät yrityksien sopimusehdot englanniksi.Lue sopimusehdot klikkaamalla tästä.