Muutoksia palveluihimme
Muutoksia palveluihimme
Maksupäätteillä maksaminen Bluetooth-yhteyden kautta päättyy 31.12.2023.
MobilePaylla maksaminen maksupäätteellä Bluetooth-yhteyden kautta ei ole enää mahdollista vuodenvaihteen jälkeen, kun MobilePayn ja Vippsin yhdistyminen saadaan päätökseen myös teknisten ratkaisujen osalta. Valitettavasti palveluun tulee siis tässä kohtaa katkos, mutta yhdessä kauppiaidemme kanssa tutkimme mahdollisuuksia tarjota MobilePay maksutapana myymälöissä jatkossakin. Myös muissa maksuratkaisuissa voi ilmetä muutoksia, kun siirrämme palvelumme uuteen sovellukseen.
MobilePaylla voi kuitenkin maksaa valtaosassa niistä käyttöpaikoista, joissa se on ollut maksutapana aikaisemminkin, esimerkiksi kaupoissa ja liikkeissä lyhytnumerolla tai QR-koodilla.
Uusien kanta-asiakkuuksien aktivoiminen MobilePayssa päättyy
Uusien kanta-asiakkuuksien (Bonus, K-Plussa ja Frank) aktivoiminen ei ole enää mahdollista MobilePayssa 2.10.2023 jälkeen. Kanta-asiakkuudet -ominaisuus poistuu sovelluksesta nykyisessä muodossaan vuodenvaihteen jälkeen.
Jos olet aktivoinut yhden tai useamman kanta-asiakkuuden ennen kyseistä päivämäärää, voit hyödyntää kanta-asiakkuuksiasi normaalisti maksaessasi MobilePaylla maksupäätteellä vuoden loppuun saakka.
Tärkeitä päivämääriä
Pitääkö minun tehdä jotain?
Ei, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Voit käyttää MobilePayta normaalisti ja maksaa myös myymälöiden maksupäätteillä Bluetoothia käyttämällä 31.12.2023 saakka.
Uudella MobilePay-sovelluksella maksat entistäkin sujuvammin
Ensi vuoden alkupuolella esittelemme uuden MobilePay-sovelluksen, joka tuo mukanaan uusia tuotteita ja ominaisuuksia. Haluamme tehdä käyttäjiemme ja kauppiaidemme arjesta sujuvampaa ja tarjota entistäkin turvallisemman sovelluksen. Saat lisää tietoa uudesta sovelluksesta ensi vuoden alussa.