Mitä teen, kun asiakas maksoi väärään lyhytnumeroon?

MobilePay-maksuusi voi tulla virhe, jos yrityksesi on esimerkiksi siirtynyt uuteen paikkaan ja aiempi samassa paikassa ollut myymälä toimii edelleen aktiivisena maksupisteenä samassa osoitteessa. Näissä tapauksissa asiakkaat ovat voineet valita valinneet väärän lyhytnumeron MobilePay-sovelluksesta.

Suosittelemme, että otat itse yhteyttä edelliseen omistajaan ja pyydät häntä siirtämään lyhytnumeronsa sijainnin. 

Autamme sinua luomaan yhteyden aiempaan yritykseen. Voit soittaa meille asiakastukeemme.
 

Muut kysymykset kategoriassa Turvallisuus

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.