Mistä tiedän, että asiakas on maksanut?
Kun maksu on suoritettu, asiakkaan puhelimen näytölle ilmestyy kontrollikuva, jossa näkyvät kyseisen päivän liikkuvat emojit, maksettu summa ja maksun suorittamisesta kulunut aika. Tämä kuva näkyy ainoastaan silloin, kun maksu on onnistunut. Kun kontrollikuva suljetaan, asiakas näkee näkymän, joka sisältää maksutapahtuman tarkemmat tiedot.
Asiakas näkee kontrollikuvan MobilePay-sovelluksessa automaattisesti heti maksusuorituksen jälkeen. Asiakas löytää sen myös jälkikäteen MobilePay-sovelluksen Tapahtumat-kohdasta valitsemalla "Kaikki tapahtumat".
24 tuntia maksun suorittamisen jälkeen, kyseisen päivän liikkuvat emojit muuttuvat kelloemojeiksi, mikä osoittaa, että maksun suorittamisesta on kulunut aikaa.
Voit tarkistaa yritysasiakkaana maksun tiedot kirjautumalla sisään kauppiasportaaliin. Portaalista löydät yhteenvedon kaikista maksutapahtumista.
Kauppiasportaalin lisäksi voit tarkastella toteutuneita maksuja myös Get Paid -sovelluksen avulla. Get Paid -sovelluksesta voit myös kätevästi tarkistaa, millainen kyseisen päivän emoji näkyy asiakkaan kontrollikuvassa.
Muut kysymykset kategoriassa Maksaminen liikkeessä
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.