Mistä tiedän, tuleeko maksaminen liikkeessä toimimaan uudella alustalla?

Jos mahdollista, paras tapa on testata omalla MobilePay-sovelluksellasi. Voit myös ottaa yhteyttä kassajärjestelmätoimittajaasi vahvistaaksesi, että he ovat suorittaneet päivityksen ajallaan.

Huomaathan, olemme ilmoittaneet kaikille partnereillemme (maksupääte- ja kassajärjestelmätoimittajille) tarpeesta päivittää järjestelmät uuden MobilePay-sovelluksen lanseerauksen yhteydessä. Järjestelmien päivittäminen takaa sen, että MobilePay tulee toimimaan liikkeissä myös uudella alustalla.

Jos toimittajasi ei ole tehnyt päivitystä:

Vaikka olemme ilmoittaneet tulevasta päivityksestä partnereillemme hyvissä ajoin, kaikki eivät ole vielä valmistautuneet. On myös mahdollista, että toimittajasi on ryhtynyt tarvittaviin toimiin, mutta ei vielä ole välittänyt tietoa sinulle. Ota yhteyttä toimittajaasi ja pyydä lisätietoa maksupäätteesi tai kassajärjestelmäsi päivitysajankohdasta.  

 

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.