Vältä huijatuksi tulemista, kun saat maksun MobilePayn kautta
Huijarit yrittävät yleensä vakuuttaa, että he ovat jo maksaneet tietystä tuotteesta. Tarkista, onko maksu todella suoritettu.
- Pidä MobilePay MyShop -sopimukseen liitetty matkapuhelimesi tai tablettisi aina esillä myyntitiskillä. Sitten voit heti kuulla ja nähdä, onko maksu suoritettu.
- Jos sinulla ei poikkeuksellisesti ole puhelinta tai tablettia saatavilla, katso asiakkaan kuitti ja varmista, että maksuajankohta ja -paikka täsmäävät.
- Voit myös tarkistaa asiakaskuitin yläreunasta, että siinä näkyy jatkuvasti vaihtuva värikuvio. Vaihtuvaa värikuviota ei löydy huijauskuitin kuvasta.
- Voit myös avata kuitin maksunäytöllä ja merkitä itse, että kuitti on käytetty. Näin varmistat, että sitä ei enää voi käyttää uudelleen.
Jos asiakas on tehnyt siirron väärään myymälänumeroon
MobilePay-maksuusi voi tulla virhe, jos yrityksesi on siirtynyt uuteen paikkaan ja aiempi samassa paikassa ollut myymälä toimii edelleen aktiivisena maksupisteenä samassa osoitteessa. Näissä tapauksissa asiakkaat ovat valinneet väärän MyShop-numeron MobilePay-sovelluksen lähellä olevien myymälöiden kohdasta.
Suosittelemme, että otat itse yhteyttä edelliseen omistajaan ja pyydät häntä siirtämään MyShop-numeronsa sijainnin.
Autamme sinua luomaan yhteyden aiempaan yritykseen. Voit soittaa meille asiakastukeen numeroon 020072772 (pvm/mpm).
Autamme sinua luomaan yhteyden aiempaan yritykseen. Voit soittaa meille asiakastukeen numeroon 020072772 (pvm/mpm).
Yrityksen tietojen antaminen rekisteröintiä varten
Finanssivalvonnan toimiluvan alaisena maksulaitoksena meillä on lakisääteinen velvollisuus tunnistaa ja tuntea asiakkaamme sekä pitää nämä tiedot ajan tasalla.
Pyydämme tämän takia sinulta erilaisia tietoja ja tiedostoja yrityksestäsi.
