Mitä minun tulee tehdä, että saan uuden sovelluksen käyttööni?
Päivitämme MobilePay-sovelluksesi automaattisesti. Jos olet sallinut automaattiset päivitykset puhelimessasi –sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos olet ottanut automaattiset päivitykset pois käytöstä, saat ilmoituksen avatessasi sovelluksen, että sovellusversio on vanhentunut ja pyydämme sinua päivittämään sovelluksen. Avatessasi uuden MobilePay-sovelluksen sinut ohjataan kirjautumaan sisään. Pääset kirjautumaan sovellukseen omalla MobilePay-tunnusluvullasi. Jos et muista tunnuslukua, voit kirjautua sisään myös pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Muut kysymykset kategoriassa Turvallisuus
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.