Miten teen reklamaation?

Jos olet sitä mieltä, että MobilePaylla on maksettu maksuja, joita et ole hyväksynyt tai tehnyt, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian ja tee reklamaatio. Muista estää MobilePay-sopimuksesi. Soita asiakastukeemme tai laita sähköpostia reklamaatiot@vippsmobilepay.com, niin autamme sinua.

Miten reklamaatio etenee?

Käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti. Meidän on ehkä otettava sinuun yhteyttä asian käsittelyn aikana.

Jos tutkimuksissa ilmenee, että MobilePay-profiiliasi on väärinkäytetty, palautamme summan. Summa siirretään MobilePay-sovelluksen vastaanottajatilille.

Jos reklamaatiosi osoittautuu perättömäksi, pidätämme oikeuden olla palauttamatta rahoja.

Jos epäilet, että korttiasi on käytetty väärin, ole yhteydessä kortin myöntäneeseen pankkiin.

Jos haluat tietää lisää, katso myös MobilePayn ehdot.

 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Turvallisuus

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.