Miksi en ole saanut minulle lähetettyä rahaa?

Jos et ole saanut sinulle lähetettyjä rahoja, mutta näet tapahtuman tapahtumalistassa, ota huomioon seuraavat yleiset syyt: Varmista sovelluksessa, että merkitsemäsi vastaanottotili on voimassa oleva tili, joka on avoinna maksuja varten. Jos tämä on varmistettu, voi olla, että siirto on viivästynyt ja saapuu sinulle viimeistään seuraavana pankkipäivänä, tai että pankki on merkinnyt maksun tarkistettavaksi. Jos et ole saanut maksua seuraavana pankkipäivänä, sinun kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin. 

Jos pankki ilmoittaa meille, että MobilePay-sovellukseen lisäämäsi vastaanottotili ei ole avoin rahan vastaanottamiselle, otamme sinuun yhteyttä ja pyydämme tarkistamaan, onko valitsemasi tili oikea.  

Jos rahat eivät palaudu meille muutaman päivän kuluessa, ne on talletettu sovelluksessa siirtohetkellä käyttämällesi tilinumerolle. Ota tällaisessa tapauksessa yhteyttä pankkiisi selvittääksesi asian.
 

Muut kysymykset kategoriassa Käyttö

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.