Miksi tunnistautuminen ei onnistu?
Jos tunnistautuminen epäonnistuu kortin lisäämisen, rekisteröitymisen tai sovellukseen kirjautumisen yhteydessä, tarkista seuraavat asiat:
- Tarkista, että sinulla on sopiva oletusselain (iPhonella: Safari / Androidilla: Chrome)
- Jos puhelimessasi on VPN, kytke se pois päältä (VPN on yleensä maksullinen lisäpalvelu, joka voi sisältyä esimerkiksi puhelimen erilliseen tietoturvapalveluun. VPN-yhteys piilottaa IP-osoitteesi, jonka takia tunnistus ei välttämättä toimi ja tämän takia se kannattaa tunnistuksen ajaksi kytkeä pois päältä)
- Varmista, että sinulla on uusin versio MobilePay-sovelluksesta. Voit tarvittaessa päivittää sovelluksen sovelluskaupasta (iPhone: App Store / Androidilla Google Play).
Jos sinulla on iPhone
Tarkista selaimen asetukset:
- Safari > Kätke IP osoite > Laita Off-asennolle
- Safari > Rullaa alas: Lisävalinnat > Estä kaikki evästeet > Laita off-asennolle (harmaalle)
- Safari > Lisävalinnat > JavaScript päälle
- Tarkista automaattinen kellonaika: Asetukset > Yleiset > "Päivä ja aika" > Aseta automaattiseksi
Jos sinulla on Android
Tarkista selaimen asetukset:
- Chrome-sovellus > Kolme pistettä > Asetukset > Yksityisyys ja turvallisuus > Kolmannen osapuolen evästeet > Valitse "Kolmannen osapuolen evästeet on sallittu"
- Chrome-sovellus > Kolme pistettä > Asetukset > Yksityisyys ja turvallisuus > Selaussuoja > Valitse "Perustason suojaus"
- Chrome-sovellus > Kolme pistettä > Asetukset > Sivustoasetukset > JavaScript > Aseta päälle
- Tarkista automaattinen kellonaika: Asetukset > Yleinen hallinta > Päivämäärä ja kellonaika > Aseta päälle
Muut kysymykset kategoriassa Käyttö
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.