Miksi maksukorttini ei toimi MobilePayssa?

Korttia voi käyttää maksuvälineenä vain, jos se on aktivoitu, sillä on käytettävissä riittävästi varoja, sen käyttöä ei ole estetty tai rajoitettu, eikä kortin käyttörajaa ole saavutettu. Ota yhteyttä pankkiisi saadaksesi lisätietoa.

Mikäli kortin lisääminen tai maksaminen ei onnistu, tarkistathan seuraavat asiat verkkopankistasi kortin asetuksista:

  • Tarkista, että kortilla voi tehdä verkko-ostoja eikä kortille ole asetettu erillistä verkkomaksurajaa
  • Onko kortti voimassa ja aktiivinen, eikä sitä ole suljettu esimerkiksi kortinmyöntäjän toimesta
  • Jos olet saanut uuden kortin, varmista, että olet käyttänyt korttia vähintään kerran maksupäätteellä, Otto-automaatilla tai aktivoinut kortin verkkopankissa
  • Tarkista onko kortille määritelty päiväkohtaisia rajoja
  • Jos olet lisäämässä yhdistelmäkortin numeroa, tarkista, että käytät oikean kortin CVC-numeroa (Debit- ja Credit-kortille eri korttinumero ja CVC-numero)

Pääset tarkistamaan korttisi asetukset suoraan omasta verkkopankistasi tai olemalla yhteydessä pankkiin. Jos ongelma esiintyy tunnistuspalvelussa: Varmista, että käytössä on oletusselaimena iOS:illa Safari ja Androidilla Google Chrome. 

 

Muut kysymykset kategoriassa Käyttö

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.