Mitä teen, kun laskussani on väärä laskutussykli?

Lähetämme laskun tammikuun MobilePay-kauppiasprovisioista normaalin laskutussyklimme mukaisesti helmikuun alussa. Laskussa mainitsemme virheellisesti laskutussykliksi 1.1.-31.1.2024, mutta lasku sisältää ainoastaan vanhalla MobilePay-alustalla tehdyt maksutapahtumat.

Olemme siirtäneet tammikuun puolivälistä alkaen kauppiastietoja uudelle Vipps MobilePay-alustalle, minkä vuoksi helmikuussa saapuva lasku tulee koskemaan ainoastaan maksuja, jotka on tehty ennen uudelle alustalle siirtymistä.

Siirron jälkeen tapahtuneet myyntitapahtumat tullaan veloittamaan myöhemmin, viimeistään maaliskuussa lähtevässä laskussa.

Olethan yhteydessä yritysasiakastukeemme, jos laskutuksesta herää kysymyksiä.
 

Muut kysymykset kategoriassa Yleinen ja käyttöönotto

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.